08 August 2009

SIUK

siuk tdi ahh aku kai bju p.e soo basaaah and nmpk wa body body atu haha btw Hai,long time no posting blog ane bru tia kn post blog haha aluii waa..

ujan ujan waa aku main ujan nnti2 damam nda sklah adeyh atu bnr th haha... tdi kulah..,we study about algebra but i call algebraim hahaha mrh fawwas he said nini nya wa tu ooops mun ku tau nda ku ckp catu ahhh hahaha..serina damam how many days ya nda kulah hmmm p p aku rindu ya kerusi sblah ku kosong hahah apaan

tdi siuk rah rumah kimi luar2 plg kami tu gnya haha tso my brother call me balek otw dah tu yatah kmi ane ceta2 gnya sambil bejln2 pastu uncle waa kajut kn kmi yatah aku sma bro ku teriak ramai urg liat kmi g tu hahaha menakutan waa..aku bru jua download lgu stay in shadow..not in the shadow haha..kn sama ryte? band nya finger eleven i got from guiter hero..
aku mau bali DJ hero siuk kah? kwn ku ckp siuk yatah cm siuk jua apaan..sal aku suka DJ waa haha..okey then bubye now wait..before u close my blog..ada ceta bru i forget hmm nntith ku gtau...okey then buubye!!

your love is like a shadow at 7:28 PM
0 said we can't be wrong together

Myself & I

  • Hye, name is Naz
  • i'm 13
  • ........
  • It ain't secret anymore

Chit-chat

Friends

Those Days